sobota, 20 grudnia 2014

Aktualizacja włosów Grudzień '14 + kilka włosowych zakupów.


Pierwsza włosowa aktualizacja na blogu :) Zdjęcie robione przez mojego tatę, który chyba nie do końca wiedział o co mi chodzi i trochę uciął końcówki na zdjęciu. Rzadkie końce to efekt wypadania. Włosy podcinałam trochę wczoraj, na tyle by nieco zniwelować przerzedzenie. Nie jest to całość moich włosów, bo jeszcze posiadam zapuszczoną do brody grzywkę, która rośnie sobie swobodnie dalej. Tak się składa, że grzywkę mam na prawdę bardzo gęstą i chcę dołączyć ją do całości włosów, by zwiększyć objętość fryzury. 

Włosy na zdjęciach umyte mam szamponem Pharmaceris H-Stimupurin, do którego dodałam kilka łyczeczek cukru na dłoni i zrobiłam peeling cukrowy skóry głowy, po czym na całość nałożyłam Odnawiająca odżywka z olejem arganowym z Maroka firmy Organix. Nic rewelacyjnego, ale muszę ją wykończyć. 





Końce zabezpieczone serum Biovax A + E
Jak narazie sprawdza się dobrze.
Kolor moich włosów jest naturalny - to jasny brąz, choć na zdjęciach z reguły wychodzą ciemniejsze. Zdjęcie robione w kiepskim naturalnym świetle pochmurnego dnia, dlatego wyglądają na matowe. W rzeczywistości jednak zdrowo się błyszczą, jak na tych zdjęciach robionych w sztucznym świetle:

Obecnie moja suplementacja to: biotyna, witamina B6 i od wczoraj spirulina. Popijam też siemię lniane i skrzypokrzywę. 

Mam za sobą ponad rok włosomaniactwa i chociaż do pięknych włosów jest jeszcze bardzo bardzo daleka droga, to i tak widzę poprawę po suchych i zniszczonych kosmykach jakie miałam. Najbardziej pielęgnację utrudnia mi wypadanie, z którym walczę non stop, bywają wzloty i upadki. Dużo moich włosów jest różnej długości, z racji dawnego prostowania, przez które się wykruszały. Część z nich to również wyrośnięte baby hair, z czego się cieszę :) Przy ich obecnej różnorodności efektu gładkiej tafli nie uzyskałabym tak czy siak. Wszystkie muszą sobie spokojnie rosnąć i w końcu się wyrównają.

A to kilka z moich ostatnich zakupów:
Znaleźć tu możemy 2 wcierki: Jantar, już jakiś czas go nie używałam, ale  działa na mnie dobrze, więc co jakiś czas wznawiam sobie kurację na porost baby hair :) Druga wcierka to Lotion do włosów z Seboradinu. Przeznaczony jest dla mężczyzn, ale czytałam o jego dobrych efektach u innych włosomaniaczek i postanowiłam wypróbować. Dodatkowo kupiłam spirulinę, aby wspomagać organizm pierwiastkami od wewnątrz, a jej działanie jest ponoć nieocenione. Te dwa małe urocze słoiczki to Tisane balsam do ust i balsam do paznokci. Oba stosowałam już wcześniej i to moje absolutne hity, o których mam zamiar napisać szerzej już na dniach, bo bardzo chciałabym się tym z wami podzielić :) Te saszetki to próbki: krem do cery trądzikowej z Iwostin i żel do mycia twarzy z tej samej firmy. Nie mam trądziku ani bardzo problematycznej cery oprócz paru zaskórników, na których staram się znaleźć remedium, ale przetestowałam i sprawdzają się całkiem przyjemnie. Cera jest oczyszczona i ukojona. Dodatkowo balsam z ekstraktem kakaowym do ciała, którego mam jeszcze kilka saszetek :) 


6 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś wcierkę Jantar? Ostatnio jej poszukję.
    mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w aptece internetowej http://www.wapteka.pl :) Stacjonarnie raz widziałam w jednym rossmanie. Tragedia z dostępnością.

      Usuń
  2. Ja swoją kupiłam w aptece, ale widziałam też w Leclercu, ale podobno lepiej kupić przez internet, bo wtedy można dorwać jeszcze pierwszą wersję, która daje lepsze efekty. Ja kupiłam w tamtym roku, ale nie pamiętam jakie były efekty, więc chyba znowu do niego wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A serum Biovax używałam i bardzo polubiłam, teraz używam Mythic Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo Mythic Oil mi się marzy :> Jak skończę tego Biovaxa to chyba się szarpnę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Biovaxa kończyłam i kończyłam i końca nie było widać :p A Mythic Oil polecam kupić większe opakowanie, bo kupowałam na allegro i 45ml kosztuje 30zł, a 125ml-40zł, więc bardziej się większe opłaca kupić, a włosy po nim super :D

    OdpowiedzUsuń